Opiskelijoiden vapaa-aika ja harrastusmahdollisuudet

Opiskelijafoorumi


Opiskelijafoorumissa puhutaan opiskeluyksikkösi asioista. Siellä opiskelija voi kertoa, jos jokin asia on huonosti tai erityisen hyvin. Opiskelijafoorumissa voidaan suunnitella myös yhteistä tekemistä.


Opiskelijakunta FOKUS


Fokus koostuu yksiköiden edustajista. Fokuksessa puhutaan koko Sedun opiskelijoiden yhteisistä asioista. Opiskelijakuntatoiminnasta saat osaamispisteitä. 

Liikkuva opiskelu


Sedun yksiköissä voit osallistua ilta-aikoina harrastustoimintaan. Yksiköistä löytyy esimerkiksi liikuntasaleja ja kuntosaleja. Harrastusmahdollisuudet ovat erilaisia jokaisessa yksikössä. Lisätietoja oman yksikön harrastusmahdollisuuksista saat vastuuohjaajalta, opinto-ohjaajalta tai opiskelijaintrasta.

SAKU ry


SAKU ry järjestää liikunta- ja kulttuuritapahtumia. Voit lähteä edustamaan Sedua Sakustarsiin esimerkiksi laulamalla tai pelata jalkapalloa turnauksissa.