Oppisopimus

Oppisopimuksessa voit opiskella, jos olet täyttänyt 15 vuotta.
Jos opiskelet oppisopimuksella, sinulla pitää olla työpaikka ja työsopimus.
Työtä pitää olla vähintään 25 tuntia viikossa.
Työpaikalla pitää olla ohjaaja oppisopimusopiskelijalle.
Kun opiskelet oppisopimuksella, saat työstäsi palkkaa.

Kun opiskelet oppisopimuksella, opiskelet työtä tekemällä. Lisäksi sinulla voi olla opintoja koulussa tai verkossa.
Jos opiskelet oppisopimuksella, se ei maksa mitään.
Oppisopimuksella voit opiskella kokonaisen tutkinnon tai osan tutkinnosta.

Sinua auttaa oppisopimukseen liittyen Sedun oppisopimuspalvelut:
Puhelin: 040 868 0627
Sähköposti: oppisopimus@sedu.fi