Soveltuvuuskoe
Mikä on soveltuvuuskoe?
- On tutkintoja, joihin hakeville järjestetään soveltuvuuskoe.
- Jos sinun pitää osallistua soveltuvuuskokeeseen, saat kutsun kirjeellä.
- Lue kutsu soveltuvuuskokeeseen huolellisesti.
- Kutsussa on sinulle ohjeet soveltuvuuskokeeseen liittyen.
- Jos saat kutsun, sinun pitää osallistua soveltuvuuskokeeseen!
- Jos et osallistu soveltuvuuskokeeseen, sinua ei voida valita opiskelijaksi.
- Soveltuvuuskoe järjestetään Sedun tiloissa.
- Soveltuvuuskokeessa voit näyttää motivaatiosi ja soveltavuutesi alalle.
- Varaa soveltuvuuskokeeseen aikaa yksi kokonainen päivä.