Vuorovaikutus ja asiakaspalvelu
Logistiikka
04.06.2018 - 31.12.2024
Kenelle
Koulutus soveltuu ammattikuljettajille ja kuljetusyrityksissä asiakaspalvelutehtävissä toimiville, koulutus on hyväksytty kuorma- ja linja-autonkuljettajien ammattipätevyysjatkokoulutukseksi.
Mitä saat
Tavoitteena on sisäisen yrittäjyyden ja asiakaspalvelun merkityksen ymmärtäminen ja käyttö erilaisissa vuorovaikutustilanteissa.
Koulutuksessa keskustellaan ja harjoitellaan autonkuljettajan työssään tarvitsemasta asiakaspalvelutaidosta ja sisäisestä yrittäjyydestä.
Kuljettajan on tärkeää ymmärtää sekä sisäisen yrittäjyyden että asiakaspalvelun merkityksen osana yrityksen menestymistä ja osata soveltaa oppimaansa käytäntöön.
Hakeutuminen
Koulutukset toteutetaan sopimuksen mukaan.
Hinta sopimuksen mukaan, riippuen ryhmän koosta ja koulutuspaikkakunnasta.
Koulutus kestää 7, 45 h. Huom. vähintään kuuden tunnin koulutuksesta / hlö / vuosi voi saada koulutusvähennyksen edellyttäen, että koulutus sisältyy yrityksen kirjalliseen koulutussuunnitelmaan.